Úvod
30. 10. 2013
Úvod
|
|
Do třídy vejde rychlejšm krokem muž, který se netváří moc nadšeně a cestou se mračí na každého, kdo nesedí v lavici. Dojde před katedru, na kterou se posadí a začne se rozhlížet. Přitom položí na katedru nějaké papíry. Laskavě se uklidněte, ať můžeme začít. Studenti se tedy uklidní, i když některým to trvá déle. Dobrý den a děkuji. Jsem Timur Belikov a jsem profesor. Učím předměty Létání a Magické symboly. Nyní se však budem věnovat Magickým symbolům, když už jsme v učebně symbolů. Máme mít sedm společných hodin a nejspíše dostanete i šest úkolů. Požaduji jich celkem 3, takže si na to dávejte pozor, jinak Vás nepustím do dalšího ročníku. Ať se maj na pozoru Ti, kteří by na konci roku měli málo známek ke klasifikaci. Máte možnost si říct o referát, ale pouze o jeden. Máte si dávat pozor, kolik máte hotových úkolů. Pokrčí nad tím rameny a zatváří se jako by to mělo být jasné. Pustíme se do osnovy. Osnova se objeví na tabuli. Osnova: I. Úvodní hodina Seznámení se základní organizací výuky a vyjádření ke klasifikačním nárokům. II. Úvod do kouzelnické symboliky Co je to symbol, základní rozdělení symbolů, výhody používání symbolů, odlišnost magických symbolů od běžných. III. Živelné symboly Důvod a způsob vzniku živelných symbolů (princip zjednodušování), zobrazování čtyř základních symbolů (oheň, voda, země, vzduch) a jejich vlastnosti, pentagram. IV. Kruhové značky Význam kruhu, půlkruhu, koule a symbolů od nich odvozených. V. Spirály a svastika Symboly vírů a spirál, vývoj a význam symbolu svastiky v kouzelnickém i mudlovském světě. VI. Ochranné symboly Symboly, ochraňující proti duchům a démonům, symboly pro odpuzení mudlů, vývoj ochranných symbolů v průběhu času. VII. Závěrečná hodina Shrnutí učiva prvního ročníku, seznámení s tématy druhého roku studia, uzavření klasifikace. Počká až studenti dopíšou a začne mluvit. Osnovu najdete i u vchodu do učebny. Příště toho probereme víc, ať se máte co učit a můžete navštívit i knihovnu, ve které se najde spoustu zajímavých informací. Jelikož to ode mne je vše, tak můžete jít. I když ještě nezvonilo. S tím se usměje na studenty a pokývne hlavou. Nashledanou. S tím vyčká, až odejde poslední student a sám odejde z učebny, kterou zamkne. |